wandelstokken

  • Riet Aretz Mulders

    Hallo pelgrims.

    Is het waar dat je een wandelstok kan kopen in saint-jean-pied-de-port.

    En wat zijn ongeveer de kosten hier van.

    Met vriendelijke groet

    Riet Aretz

  • els

    dag riet,

    je kunt er blank- houten camino-stokken kopen vanaf zo ongeveer €7,==, maar er zijn ook een paar wandel-sport-winkels, die de bekende nordic walking-stokken verkopen.

    buen camino, els.

  • Janine

    Ik heb eind april in SJPdP twee stokken gekocht, kosten € 18,– per stuk. Heel veel plezier van gehad, had de steile stukken niet kunnen lopen zonder die stokken!

  • ans

    Dag mevrouw Janine,

    Bent u de mevrouw die ook bij ons in de trein zat met Theo, de hospitaler van LÉsprit du Chemin, u wilde daar graag overnachten maar het was vol en u wilde evt met jonge 2 dames de taxi nemen naar Ronchevalles omdat de hoge route dicht was, heeft u het goed gemaakt?

    Zoja, mag ik vanuit gaan….van harte gefeliciteerd!

    Ik ben die dag ook gestart en denk dat ik u ontmoet hebt, u, kort grijs haar en net met pensioen en 2 geadopteerde aziatische kinderen?

    U mag mij mailen, groeten Ans

    ans@ziggo.nl

  • ans

    Dag Els, ben jij de Els van Koos????

    Heb je het mooi gehad, je mag mij mailen hoor, ans@ziggo.nl

    Ik heb met Rianne een paar dagen opgewandeld en jullie zijn ‘samen ’ door gegaan.

    Het was een prachtige wandeling en heb het heel erg naar mijn zin gehad.

    groeten Ans.

  • Saskia

    Hoi hoi,

    Is het gelukt met de wandelstokken ?

    Ik vertrek volgende week en twijfel of ik hier kwalitatief goede stokken zal kopen of juist daar…

    Groeten, Saskia.

  • Carli Di Bortolo

    Hier, en eerst oefenen.

    Misschien een workshop?

    Ultreya,

    Carli.

  • Bluewren

    Als je direct met de Camino begint zou ik ze hier in Nederland kopen. Ik ben mijn stokken eens kwijtgeraakt in een herberg vermoedelijk meegenomen per abuis want er bleef een mooi paar staan. Lichtgewicht Z- stokken van BlackDiamond die zo opvouwbaar waren dat ik ze s"nachts in mijn rugzak kon opbergen. Dit was vooral fijn in drukke rommelige herbergen waar je de stokken beneden moet laten.