Campings onderweg

  • Ron

    Weet iemand of er een site is waarop de campings staan op de route van Haarlem naar Santiago.Wij fietsen de route volgens de boekjes ST.Jacob fietsroute.Vertrekken eind augustus Op de site Jacobeo staat allen informatie over het deel in Spanje.Graag reactie als iemand een site weet Ron

  • Ikoo

    Ha Ron,

    Wij zijn 1 juli begonnen met onze pelgrimstocht en zijn tot Valcarlos gekomen. Tweede dorpje in Spanje. Toen was onze tjd om. Het was geweldig!!

    In het eerste deel, “Haarlem Tours” staan de campings vermeldt in de route beschrijvingen. Als je niet de nieuwste uitgave hebt, is het slim om de wijzigingen van het net te halen..

    Het nieuwe gekleurde tweede deel van de route, staan achterin lijsten met campings en overnachtingsmogelijkheden.

    Over deel drie, kan ik je niets vertellen, die hebben wij bewaard voor volgend jaar. Maar daar heb je al iets gevonden op de site van Jacobeo, begrijp ik.

    Bon Camino!!

    Groet Ikoo

  • Ab Reeze

    Dag Ikoo,

    Wij zijn medio april vertrokken vanuit Utrecht en we zijn 14 mei in Santiago aangekomen.

    In Frankrijk zijn we met grote regelmaat verrast met gesloten (seizoens)Campings welke vermeld waren in deel 1 en 2 van de Haarlem-Santiagoroute.(oude druk)

    In Spanje hebben we veel gebruik gemaakt van bestaande refugios.

    Groeten, Ab

    (www.fietstas.tk) voor ons verslag

  • Arnold Boeijen

    Hallo

    Ik heb de Santiago-tocht met mijn fietsvriend in 2003 gemaakt.

    Onze vrouwen hebben de route gevolgd met een caravan.

    Om campings te vinden NA St.Jean Pied de Port op de Pelgrims-route in Spanje was bijna alle dagen een ramp !!!

    Arnold BoeijenRon schreef:

    >

    > Weet iemand of er een site is waarop de campings staan op de

    > route van Haarlem naar Santiago.Wij fietsen de route volgens

    > de boekjes ST.Jacob fietsroute.Vertrekken eind augustus Op de

    > site Jacobeo staat allen informatie over het deel in

    > Spanje.Graag reactie als iemand een site weet Ron