Albergue beginnen

  • Hans

    Dag Daan,

    Mogelijk heb ik een idee voor je, mail hansenhilde@hotmail.cm.

    H groet, Hans

  • Henk van Elst

    Beste Lenneke en Fred,

    Ruim een jaar geleden was er animo om een Albergue te beginnen. Ik vraag me af of er al iets van de grond is gekomen?! Ik zie regelmatig mogelijkheden op de camino Francés om daar iets te beginnen, een voorbeeld: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=d7RlnOlE_EQ

    Gaat het nog gebeuren?

    vriendelijke groet,

    Henk

  • rob

    Anonymous

    BestePelgrim

    Ik ben benieuwd naar je avontuur met het opstarten van een Auberge?

    Is het nog gelukt.

    Ben je nog bezig er mee?

    Misschien kan je een helpende hand gebruiken?

    Misschien moet er nog geklust worden.

    Ik wil graag helpen.

    Ben berijdt om voor een paar maanden te komen klussen tegen een vergoeding van 0 € alleen slapen en eten vrij!!!

    Ik hoor het wel

    Je kan me een mailtje sturen naar

    rmvveenendaal@hotmail.nl

    Ik hoor het graag

    Groetjes Rob

    Bon Camino

    PS 3verschillende routes gelopen.

    Ik ben net terug van de camino, 15-4 tot 18-5. Ik vond het geweldig. Geen regen gehad, geen bedwants gezien en geen blaren en pijn gehad. Ik kan dus makkelijk zeggen dat het zeer voorspoedig ging!

    Nu is bij mij het idee gerezen een albergue te gaan runnen in Spanje. Ik heb daar ter plaatse al wat informatie ingewonnen, maar misschien kunnen jullie mij ook nog helpen. Weet iemand misschien waar ik een overzicht kan vinden van Albergues die te koop zijn? Of te huur, of wat dan ook mogelijk is? Of weten jullie een albergue die te koop staat?

    Als je iets weet wat mij kan helpen hoor ik het graag.

    Ik heb heel veel werkervaring in het toerisme dus weet waar ik aan begin :) .

    Groet van een pelgrim,

    Lenneke

  • Tice

    Personally I have not shown on this forum since the end of February and that will not happen again!

    expressHR