wandelkar gezocht radical design wheelie

  • Hans

    Hoi David,

    Bij de “zoekertjes”van het Genootschap, www.santiago .nl , wordt er sinds vandaag (18-2) eentje aangeboden!

    succes, Hans

  • doortje en gerard

    Beste Frans,

    Doordat we bij onze wandeling ook een medisch apparaat met een totaalgewicht van 5,5 kg (incl. verlengsnoer) moeten vervoeren , wandelt één van ons met een rugzak en de ander tot grote tevredenheid met een Wheelie III wandelkar. Doordat we met ons tweeën zijn, was de route Vise - Nevers - Le-Puy-en-Velay tot aan Lectoure, zelfs met toevoeging van een tent ,slaapzakken en kookspullen, via de orginele wandelpaden tóch wel te doen. Het vergt wel enige creativiteit, inspanning en tijd ,maar we hoeven ons niet te haasten, want we zijn aan het wandelen en niet op de vlucht ! Vanaf half Mei hopen we onze tocht via Lourdes richting St. Jean-Pied-de-Port te kunnen vervolgen.

  • Arlen

    Ik heb er twee te koop gezet op marktplaats: http://t.co/cuV8PyYav2

  • Caminofrans

    Hoi pelgrims,

    Ik ben nagol lomp geweest in mijn comentaren naar vele van jullie.

    Ik hoop dat jullie me het mei vergeven. Ik heb lange tijd in een

    stres situatie geweest en vergat mijn kalmeringspille te slikken!

    Sorry,

    Camin ofrans

  • Pieter-Bas

    Frans,

    En toch post je in een ander onderwerp weer een lompe tekst ‘Hey Wout, Ophoepelen met die stomme site van je!!!.’

    Het is misschien beter als je je even bedenkt voor je een bericht plaatst, of gewoon helemaal geen berichten meer plaatst. Het wordt een beetje flauw zo.

    Pieter-Bas

  • M Postma

    Hallo David

    Ik heb zo'n Radikal Disign walking trailer met 2 wielen (en hand remmen)

    Zit een zak op voor ongeveer 60 liter

    Hij is gebruikt en mag daarom weg voor 150,- zgan

    gr Mike

  • Pieter-Bas

    Beste M. Postma,

    Ik heb mogelijke interesse in de Wheelie. Kan je mij een foto sturen?

    Je kunt contact met me opnemen via mailadres pb@pelgrimwijzer.nl

    Alvast bedankt!

    Hartelijke groet, Pieter-Bas de Jong

  • JEnny

    Pieter-Bas Schreef:

    ——————————————————-

    > Beste M. Postma,

    >

    > Ik heb mogelijke interesse in de Wheelie. Kan je

    > mij een foto sturen?

    > Je kunt contact met me opnemen via mailadres

    > pb@pelgrimwijzer.nl

    >

    > Alvast bedankt!

    >

    > Hartelijke groet, Pieter-Bas de Jong

    Nog meer SPAM!

    Ik hoor zojuist dat Pieter Bassie is opgestapt bij de Sint Jakobs Route

    Opgeruimd staat netjes, nu hier nog!!

  • doortje-gerard

    Beste JEnny,

    Bijna alle reacties over het item “WANDELKAR GEZOCHT ” gáán ook over een wandelkar. Met enige verbazing lazen we jouw reactie op de vraag van Pieter-Bas, hetgeen géén antwoord op zijn vraag is. Doordat Pieter-Bas zo spontaan is om zijn Email adres op deze site te vermelden, zou het heel fair zijn om jouw antwoord op zijn vraag, rechtstreeks per Email naar Pieter-Bas te zenden, zodat alle lezers van dit forum alleen die reacties zien waarvoor dit forum is bedoeld.

    met vriend. groet: doortje en gerard

  • Joris

    Hallo,

    Hebben zojuist je bericht gelezen inzake een te koop aangeboden wandelkar van Radical Design, een Wheelie dus.

    Weet niet of je de kar ondertussen reeds hebt kunnen verkopen, zo ja, jammer voor ons.

    In tegenovergesteld geval, kan je ons iets meer gegevens ter zake doormailen?

    Met vriendelijke groeten,

    Joris Reyniers

    Sleidinge (B)