wandelkar gezocht radical design wheelie

  • petra

    beste lezers,

    ik ben inmiddels met de voorbereidingen begonnen om als het lukt samen met mijn zus naar Santiago de Compostella te wandelen.

    hiervoor zouden we graag gebruik maken van de wandelkar van radical design Wheelie.

    helaas zijn deze nieuw bijna onbetaalbaar,

    dus wie heeft er een tweedehands staan die wij voor een redelijk prijsje over kunnen nemen, zodat onze wandeling verlicht wordt.

    je kunt rechtstreeks reageren op mijn privé mail petra7380@hotmail.com

    met vriendelijke groet,

    Petra en Wil

  • Marc

    Beste Bert,

    Ik heb een Wandelkar te koop. Radical Design Wheelie IV Combo.

    Met volle banden.

    Met Gearbox en regencover. Kar is intact en volledig uitneembaar voor verzending. 

    Als nieuw gezien slecht éénmaal gebruikt (verleden maand) over 700 km in Frankrijk.

    het model Wheelie IV is zeer geschikt, om ook een volledige set campeeruitrusting mee te nemen,

    wat een enorm voordeel is op jouw tocht door Frankrijk.

    Vraagprijs: 485 € ( Nieuw 730 €) Verzending graties.

    Contact: marc.sagaert@hotmail.be

  • J

    Anonymous

    Beste allemaal,

    Zelf ben ik bezig met het voorbereiden van mijn tocht naar Santiago en kwam daarbij op het idee te gaan lopen met een wandelkar.

    www.radicaldesign.nl zo een bedoel ik dus. Alleen deze karren zijn flink aan de prijs. Nu heb ik al op marktplaats gekeken en op speurders maar ik kan nergens een tweedehands exemplaar vinden. Is er hier misschien iemand die weet waar ik moet zoeken. Of beter nog iemand die er zelf een heeft en hem wil doorverkopen. In dat geval laat het mij weten!

    Groeten,

    David

  • J

    dag David,

    Ze zijn ook te huur, zie www.pelgrimswijzer.nl, Hans

  • Pieter

    Anonymous

    Beste allemaal,

    Zelf ben ik bezig met het voorbereiden van mijn tocht naar Santiago en kwam daarbij op het idee te gaan lopen met een wandelkar.

    www.radicaldesign.nl zo een bedoel ik dus. Alleen deze karren zijn flink aan de prijs. Nu heb ik al op marktplaats gekeken en op speurders maar ik kan nergens een tweedehands exemplaar vinden. Is er hier misschien iemand die weet waar ik moet zoeken. Of beter nog iemand die er zelf een heeft en hem wil doorverkopen. In dat geval laat het mij weten!

    Groeten,

    David

    Beste David,

    Bij mij ligt er zo'n kar in de garage en heb er een 500 km meegelopen. De kar heb ik aangepast met een remmen op de beide wielen. Heuvel afwaarts is het anders niet makkelijk. Ook heb ik er een gordel aangemaakt zodat ik kan blijven lopen met mijn wandelstokken. Een extra rugzak is ook aan de kar bevestigd. Totaal neem ik met tent kooktoestel etc. circa 30 kilo aan bagage mee. Mijn belading is zodanig dat ik ongeveer 60 a 70 % van de afgelegde weg loop met de kar in de stand steekwagen. Het evenwicht is dan zo dat ik hem moeiteloos tussen duim en wijsvinger mee duw je heb dan nauwelijks het gevoel dat je een last bij je hebt.

    Maar niet overal op de route kun je met de kar lopen. In de Auvergne en Aubrac kun je niet het wandelpad volgen, met de kar niet te doen, je zult dan de fietsroute moeten volgen. Ik wil de kar nog niet kwijt  omdat ik er nog wel met de kleinkinderen meega trekken in de omgeving. Maar misschien wil ik hem tegen een vergoding wel uitlenen. Is dat een optie en kun je dan ook borg staan?  Hoelang heb je hem nodig?

    Met vriendelijk groet,

    Pieter Snels

    0631315551